IIIHHH!! Hjärtat slår 150 slag i sekunden! :'D

Åh, jag grät glädjetårar. IIH!! Jag är så jeffla glaaaad!! :D

Denhär, underbara mannen ska spela på baltiska hallen i Malmö. Bara 5 minuters cykeltur från mig!!! IIIHHHH!!!!
Jag SKA gå, om inte, DÅ JÄVLAR!! >:C
300:- per biljett, jag har faktisk 350 på kontot, så visst, jag kan betala själv tillochmed. Nu är problemet bara att jag kanske inte får gå om jag inte har någon att gå med, nån jag känner då... :/ Om det är någon av mina snälla kompisar som kan tänkas betala 300:- och gå med mig på konsert i Baltiska Hallen hade jag varit evigt tacksam!!! :'D Nu är det säkert så att ingen vill det ! D:

Men kramkram, nu ska jag äta! ^^


Vad tycker du?
Postat av: Jojo<3

Wiiiiie:D:D:D:D Glöm inte bort att vara där tidigt för bra plats... Skrik lite åt mig också (: Vill du ha roll with the wind som ringsignal asså refrängen eller?

2009-07-30 @ 17:09:46
URL: http://jojoos.blogg.se/
Postat av: ♪☆♫Rebecca♫☆♪

1. Jag kommer vara där ganska tidigt, ja. Problemet är att jag kommer gå själv så jag kommer ha lite tråkigt.. :/

2. Klart jag ska skrika! :D

3. Nä, det är lungt. Jag gillar stycket i början. Det är fint :3

2009-07-31 @ 11:16:42
URL: http://myconverse.blogg.se/
Postat av: stine/sofame

jag snodde INTE mynt grejjen från kp faktiskt! jag läste på en blogg att de fanns en guld tia så då sökte jag mer om de på internet och då hittade jag lite info! jag har inte ens sett den på kpw förns nu för jag är aldrig inne. loggade in nyss senast.

2009-08-06 @ 22:46:45
URL: http://sofame.blogg.se/

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0