Blogmania, dagens och brist på bilder

Nu har jag inte bloggat på exakt en månad... Surt. Men jag har bara haft tillgång till dator ett fåtal gånger och kommer inte alltid ihåg att jag ska blogga... Men nu!! Vi kör halft som vanligt... Men eftersom jag inte kommer ihåg vilka dagar jag gjorde vilket så sammanfattar jag bara.

11 juni - 26 juni: Jag var i Engand. En vecka var jag på Isle Of Wight, en ö söder om storbritanien. Ganska stor, typ som gotland. Vi såg många sevärdigheter. Jag och min faster är bra kompisar och brukar shoppa ganska mycket. Det hann vi inte med denna gången D: Men min pappa talade om för henne att jag skulle få en laptop (det hade jag ingen aning om förens då men wiiihoo) så jag fick lite pengar av henne, som pappa fick behålla och betala laptopen med. :D

27 juni: Tåget upp till mamma i Stockholm. Var hos henne på söndagen också.

28 juni - 6 juli: Cypern!! :D Sol, värme, pool, pool, hav, snorkla, många fiskar, pool, pool, Magnus (sakna </3), pool, åka hem. En avslappnad vecka med tidigare nämnda saker... Speciellt Magnus... D: Saknar honom...

6 juli - 9 juli: Sthlm, vi gjorde inte mycket. Köpte en jättesnygg tunika, två par shorts, ett linne och ett übernuggt halsband som jag vägrar ta av mig. <3<3<3

9 juli - idag: Sövde. Jättekul hittills. Saknar Bryn, med andra ord, min kusin Johanna. Vi kom på en låt och kallar vårt "band" för Brynolfz. Och nu idag åkte de på husvagns semester och då var vi ju tvugna att dela på oss. Hon blev Bryn och jag blev Olfz. Så nu heter vi det på bluetooth i mobilen och skriver alltid Mvh Olfz/Bryn efter varje sms... :D Vi är såå bäst.

Nu kommer dagens iaf;

Dagens Yes: Glassbilenkom! - Det har inte hänt mycket annat idag.
Dagens Urk: Spridda skurar...
Dagens Mums: Singoalla, Dubbel Nougat (glass) och lite annatt smått och gott :D
Dagens Blä: Jenses Favorit Sås - Inte så himla god, men den duger.
Dagens Kram: Jojohanna - Johanna bonus syrra
Dagens Beroende: Kramar av mamma
Dagens Favvoord: hihihi
Dagens Ilandsproblem: Jojohannas The Sims 2, datorn låser sig ganska ofta... Det ärlite komiskt att titta på :D
Dagens WTF: Jojohannas The Sims 2, som jag redan skrivit om :3
Dagens Asgarv: En MASSA saker! xD
Dagens Sång: Hoedown Throwdown - Miley Cyrus
Dagens Hunk: Alexander Rybak - Who else??
Dagens Puss: Mamma
Dagens Aj: Slog i Skulderbladet i en vass kant, det gjorde ont ;( Men inte längre...

Något mer?? Nej, jag tror att jag skrivit allt :3

Kram kram från er älskade Olfz... Aka:

Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0