Lålfejlorama! .'D

Mjo, nu har jag inte bloggat på ett tag. Så jag tänkte att jag skulle uppdatera er med lite ny info.

Det första är;

OHMAI! JAGSKAPÅALEXANDERRYBAKIHÖST!?! .''D

Gråta eller skratta? Både och - GLÄDJETÅRAR! .''D



Det andra är;

Jag har tråkigt. Och nu är jag avis på Jojo som fått... Ehem. Köpt en iPhone. DET VILL JU JAG OCKSÅ HA!! >:O Eller åtminstone en iPod touch. Vilket som....



Det tredje är;

Min mobil är sönder. o.o'



Det fjärde är;

Jag har fått en überbra låt på hjärnan. Vilket är bar. Men det är dåligt, för jag har inte en susning om vad låten eller artisten heter. Så jag kan inte hitta den på YT. D:



Och det femte och absolut roligaste är;

Idag när vi var på HK, som är första lektionen, så råkade Marikas mobil ringa. Det var bara ett nummer, så antagligen kände vi inte personen. Vi svarde inte för vi hade lektion. Men efter lektionen när vi gick tillbaka från Berga till Linné så ringde det igen.

Marika: Vad ska jag göra? :O
Jag: SVARA PÅ HÖGTALARE! .D
Marika: *svara på högtalare* Hallå?
Man i högtalare: *mummlar*
Marika: *tar upp telefon till örat och stänger av högtalare* Vem är det? Du har försökt ringa mig ett par gånger nu...
Jag: *fniss*
-tystnad-
Jag: o.o'
Marika: *stirra på telefon*
Jag: Jaha?
Marika: Ingen där. Det var tyst.

Så vi fortsatte att gå och snackade lite. men efter typ två minuter ringde det igen, samma nummer.

Marika: *få små panik* VAD SKA JAG GÖRA? :O
Jag: INTE VET JAG!?
Marika: *sträcka över telefon till mig* SVARA DU!
Jag: nejmen, vafan. Ok. *svara* Hallå?
Man ni telefon: *finsk brytning* Hej, jag heter Glenn. Jag ringer från Finland.
Jag: Jaha? o.o'
Glenn: Jo, jag såg på blocket att ni ville sälja en bil.
Jag: Eeh, jag är 14. Tyvärr får man inte köra då... o.o'
Glenn: Jaha, då har dem väl skrivit fel nummer.
Jag: Jo... :/
Glenn: Då får du ha en trevlig dag.
Jag: Eh, tack? o.o' *lägga på* *brista ut i gapskratt*
Marika: VEM VAR DET!? :D
Jag: Nån som hette Glenn från Finland. Han sade att du ville sälja en bil på blocket.
Marika: VA? o.o'
Jag: Men jag sa att jag bara var 14, som du hörde. Då sa han att det kanske var fel nummer...

Sen brast hon också ut i gapskratt. Detdär, det var så jeffla kul. .D

SVÅRT ATT GLÖMMA!! <3

Tack o adjö - Knäckebrö'


Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0