Green Day <3

Här har ni en som håller på att gå från söt liten tjej med en egen stil till GDG! .D

Nu tänker ni nog, vafan är en GDG? Det är Green Day Girl. Det betyder att jag antagligen och förhoppningsvis kommer byta stil, jag kommer köra på svarta skjorrtor och röda slipsar. Eller röda skjortor och svarta slipsar, det blir nog lite blandat.

Förhoppningsvis genomgår jag denna "förändringen" eftersom jag jättegärna vill det! ^^ Själv tycker jag det är en ganska snygg stil. .D

And so, the inspierers for the style;

 Jaop, det är ju mest Billie som utgör stilen... :/ Men dey är ändå snyggt! .D

Have a nice Green Day! ^^


Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0