Cumpleaños Feliz!

Yaayz, nu sjunger vi fördelsedagssången på Spanska för min pappa;

Cumpleaños Feliz,
Cumpleaños Feliz,
Cumpleaños,
De padre,
Cumpleaños Feliz!

Hipp hipp, hurra! .D

Btw så har jag kommit på vad låten jag gillar heter. Det är en Green Day låt. Och efter att jag hört den började jag tänka på vilka andra GD låtar jag gillar. Det är faktiskt ganska många... Jag kanske börjar bli (eller har varit ett tag) en liten fan-girl! .D

De är himmlans bra asså! ^^

Vad hette låten då? Jo det är 21 Guns. Har du inte hört den förut så borde du det. Den är superbra!

Kramkram på er alla.

EDIT:

Åh juste, höll nästan på att glömma. Om Micheal Jackson fortfarande vore vid livet. Så skulle han fyllt 51 idag. Eller igår, eftersom klockan är förbi midnatt nu... :/ R.I.P Jacko, King of Pop.


Vad tycker du?
Postat av: Jojo

Ring mig när det blir som mitt jb OBSESSION. Då kan vi snacka fangirl fo shiz.

2009-09-25 @ 16:44:20
URL: http://jojoos.blogg.se/

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0