Skånes Djurpark!

Igår var det fint väder med 24°c varmt och inga moln. Jag och pappa åkte till Skånes djurpark för att fotografera och få oss en liten promenad! Här kommer några av de 89 bilderna jag tog;

(Psst, klicka på bilderna för att få dem lite större)

Mamma säl lär hennes kut att simma... Mamma säl lär sin lilla kut att simma från ena sidan av sjön till den andra. Väldigt gulligt att titta på. Nu ska de gå upp på land och vila en liten stund.
En utter tar en liten lur... En liten utter tar en lur.
 En vänlig liten Mårdhund som kom upp och hälsade på folket.
 en varg som vilar sig lite. Och gäspar till.
 Björnmamma och björnungar som busar
 Lodjur som, eh... promenerar?
 Tvättbjörn som muckar gräl med en annan tvättbjörn (syns inte på bilden)
 En trött älg i slutet av dagen...
 Någon form av hjort som är trött vid dagens slut...

Det var ungefär de djuren jag tog bilder på. Jag tog ca. 20 bilder på björnarna (för de gjorde mycket mer än det, de lekte i vattenfontänen också...) och minst 5 på resten av djuren...
Sedan tog jag även bilder av storkarna och lite bilder på omgivningen.
Men jag plockade ut dem bästa av varje djur.
Men jag tog inte med storkbilderna för de blev kassa...
Ha det bar allihopa!
//Rebecca

Vad tycker du?
Postat av: Mamma

Vilken fin dag ni hade. Det var längesen jag var på Skånes djurpark!

2009-04-05 @ 22:22:33
URL: http://citronanka.wordpress.com
Postat av: Jojo

Hej där, jording :) tänkte bara titta in och säga att jag tänker följa min kära systers blogg <33

2009-04-06 @ 10:56:27
URL: http://jojoos.blogg.se/
Postat av: Rebecca :D

Taawck! ^^ pussar&kramar på dig

2009-04-06 @ 11:26:44
URL: http://myconverse.blogg.se/
Postat av: KusinVitamin Johanna =)

Gud vad söta björnungarna var!! <33

2009-04-06 @ 22:46:24

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0