Hallåå... Någon där??

Känns som att alla ignorerar min blogg... Jag har inte fått en enda kommentar sedan "AAHHH!!" inlägget... Men nu ska iaf blogg lite om de senaste dagarna:

Onsdag: Humhumhum... Vad gjorde jag då?? o.O Kommer inte ihå, JUSTE! Jag var med Elina på kvällen. Vi gjorde inget spec. Flummade runt lite bara :P

Torsdag: Haha! Roligaste dagen i veckan! ^^ Vi hade engelska i en annan sal. Då fick vi sitta var vi ville eftersom det var trebänks rader. Jag, Ebba och Elin satte oss på 3:e raden till vänster och Jacob, Martin och Axel på raden bakom oss. Eftersom de fick sitta tillsammans så var de roliga och flummade väldigt mycket. Vi hade inte riktigt någon vettig lektion då vi bara diskuterade en massa grejer (jag satt och ritade men jag fattade ändå inte mycket). Vid ett tillfälle sa Jacob något och då var det såhär:

Roberta: Jacob, räck upp näven ifall du vill säga något.
Jacob: *räcka upp armen på fånigt sätt* Hej, jag heter Jacob!
Klassen: *fniss*
Roberta: Om du har något av värde att säga...
Jacob: *räcka upp armen på fånigt sätt* Guldpeng!
Roberta+Klass: *Asg*

Och sedan av någon mysko anledning kom vi in på ämnet "fildelning" och då var Jacob igång igen:

Jacob: *super allvarlig röst* Jamen kolla, om jag har ett fillmjölkspaket och folk tar av det. Då blir det ju också fildelning!
Klassen: *Asg*
Roberta: *fniss*

Sedan på eftermiddagen sålde jag Majblommor. På två timmar tjänade jag ihop 450:- Plus 145.50:- i dricks. Jag tyckte jag gjorde bra ifrån mig! ^^

Fredag: Jaa... Idag hände inte mycket, Elin och Ebba åkte till Terrariet med sin NO-grupp på eftermiddagen... Nu precis har jag göttat mig med en Vesuvio-pizza. Yummie! :D Nu ska jag ta mitt andra glas vatten; blev väldigt törstig av pizzan...

Kram på er alla! :D

Vad tycker du?
Postat av: Mimms

Men man får väl kommentera lite då. Lydig som man är.

Duktigt av dig att sälja så mycket majblommor. Om du inte sålt slut till nästa vecka så köper jag en också!

2009-04-25 @ 17:38:07
URL: http://citronanka.wordpress.com
Postat av: Anonym

Orättvist., det går ju ROLIGA killar i din klass! I min går det hjärndöda idioter!

2009-04-29 @ 17:22:54

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0