GRATTIS!! :D

AJM FÅRTIN TÅDEJ!! :D
Och tro INTE att jag blir fjortis för det... HUH! Aldrig...

Det har inte hänt så mycket idag... Men igår var jag på entré med "gänget"! ^^
Bilder från igår:
 Hanna och Marika på Barista
Ebba på Barista
Marika på Barista
Tryck på en hoodie jag vill ha på New Yorker! :D

Sen idag så fyller jag ju år! :D Jag var på Jensen's Bøfhus med Pappa och åt en god middag!
Bilder från det:
Pappa och en stoor öl...
Min dessert...
...Pappas dessert!

Och så tänkte jag att jag skulle börja en ny grej på bloggen! :D Varje gång jag bloggar kommer jag ha något som heter "Dagens Outfit" vilket är precis vad det är... Jag visar en bild på vad jag hade på mig idag, helt enkelt! o.O

Så här kommer det:


Första bilden är jag med min "skol" outfit. Och min übersnygga BjörnBorg väska som jag fick i födelsedags present!! :D
Andra bilden är Jag när jag skulle till Jensen's Bøfhus då jag var lite mer "finklädd"!

Bilderna är ihopasatta i Paint (vilket jag är helt beroende av just nu!!)

Det var allt för mig!!


Vad tycker du?
Postat av: Annika

Snygg väska! :)

2009-04-28 @ 09:25:34
URL: http://citronanka.wordpress.com
Postat av: Jojo

Gjattissss <3<3 lyckades SJÄLVKLART glömma bort att det var igår, trots att jag påminde migsjälv i söndags... men jag mår illa så jag antar att det var därför... (säger vi)

2009-04-28 @ 12:14:09

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0