GÅRDagens...

Här kommer något jag och min syrra, Jojo, kallar "Dagens". Den sammanfattar dagen istället för att skriva ett 1000 mils långt inlägg... Idag kör jag gårdagens eftersom jag inte hann skriva igår; Jag var ute och shoppade :D

Går Dagens Yes: Fiint väder, äntligen!
Går Dagens Urk: Lingonvecka börjar... Första gången!!
Går Dagens Mums: Chai Te och Chokladkaka på Barrista
Går Dagens Blä:  Hmm... Hår i munnen??
Går Dagens Kram: Pappa
Går Dagens Beroende: Mobil + Mobilkamera
Går Dagens Favvoord: haha (vi skrattade rätt mkt)
Går Dagens Ilandsproblem: SVANSKOTA, ONT!! Jag kan inte sitta normalt och inte gå så jättebra heller
Går Dagens WTF: Inget igår...
Går Dagens Asgarv: Någon av de tusen ggr vi skrattade igår
Går Dagens Sång: Tingaliin - Rusian Base-Lovers Remix
Går Dagens Hunk: David Tennant
Går Dagens Puss: Pappa
Går Dagens Aj: Svanskota, FORTFARANDE!1 >:C



BLÖRK!!! För lingonvecka (jag snodde ditt namn på det, Jojo, hoppas det var ok?) Jag tkr bindor ska vara gartis!! Jag har bara 3 kvar D:


Vad tycker du?
Postat av: Kusinvitamin<3 (Johanna)

Lingonvecka?? Är jag efetrbliven, elr??

Ses imorgon:) PUSS<3

2009-04-09 @ 20:29:05
Postat av: Jojo

Helt okej^^ jag snodde det från Anna så:P Jag kan lära dig en ny grej, bindor= mammapampers.

2009-04-29 @ 17:26:00

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0