Blogmania...

Har nt bloggat på ett tag nu... Men allt händer lixom på samma gång!! Ingen vila, ingen ro!
I tisdags hade jag en massa läxor.  Igår hade jag utvecklingssamtal och sen var jag på mobilia. Och idag kan jag ÄNTLIGEN uppdatera, rolla lite på kpw och lägga upp bilder på bdb.

För er som inte visste så har jag en bilddagbok (bdb). Där heter jag Kawai-Chan och jag har gästlösenord. De som kan det redan får ändå fortsätta läsa. Jag har nämligen bytt. Ny är det nya lösenordet converse  alla bokstäver ska vara små.

Idag glömde jag Marikas nycklar på hennes skåp... Hon vart stressad hela No:n för att hon trodde att folk gick omkring och rotade i hennes skåp, snodde hennes cykel osv... Men sedan fick vi reda på att Vaktis (vaktmästaren) hade dem. Men då vart vi tvugna att beskriva dem för honom -.- Hur beskriver man en nyckel?? o.O Den är slivrig. Och ser ut som, ja, en nyckel. Såhär var det iaf:
Jag: Där är dem! Han har dem i handen!
Marika: *går fram* Tack Stefan!
Vaktis(Stefan): Ap, ap, ap! Du måste beskriva dem först!
Marika: Allvarligt? Stefan, får jag strypa dig??
Vaktis: Nä, men du får gärna beskriva nycklarna!
Marika: Ok... *se "sur" ut* Det finns en stor nyckel som ser ut som en bil nyckel fast som egentligen är min cykelnyckel.
Jag: Och sen finns det en liten metall sak som det står Berlin på
Marika: Ja, och en till cykelnyckel
Vaktis: Jahaa! Så du samlar på cykel nycklar?
Jag: *fniss*
Marika: Nej,  och sen finns det också en sån nyckel, *peka på mig* ta upp dina nycklar.
Jag: *ta upp nycklar* En så blå. *visa nyckel*
Vaktis: Hmm... *klia sig på hakan* Ok då, du får dem!

Och efter det hade jag elevrådsmöte...

Men nu ska jag iaf köra en dagens;

Dagens Yes: Bara tre fel på biologiprovet!
Dagens Urk: Stiga upp tidigt xD
Dagens Mums: Tigerkaka!! :D (Igår var det pigelin, det fick vi på spanskan! :D hihi)
Dagens Blä:
Dagens Kram: Kjompisar! :D
Dagens Beroende: DATOR!
Dagens Favvoord: Typ
Dagens Ilandsproblem: Glömma-nycklar.på-skåpet insidenten
Dagens WTF: Vi var bara 7pers på elevrådsmötet
Dagens Asgarv: Elevrådsmötet, vi tog inte upp ett skit! Vi bara snackade och flummade runt för ingen orkade gå på sin lektion... Jag hade förövrigt redan slutat... Men jag stannade kavr för det var så kul att sitta där!
Dagens Sång: The final Countdown - Europe ~ fast videon till som jag ÄLSKAR heter "Spongebob Squerepants - The Final Spongedown" så jeffla grym; värd att se!
Dagens Hunk: Justin Kelly
Dagens Puss: Pappa
Dagens Aj: Svanskotan; JA! Jag ska till doktorn, sluta tjata!

Och nu ska jag nörda mig på kpw!! :3

Vad tycker du?
Postat av: Jojo

Bara 7 pers på elevrådsmötet? Du det händer HELA TIDEN hos oss. Förutom att mentorerna skiter i klassråd så vi nästan aldrig har nåot att ta upp skiter de också i att skicka iväg representanterna. Och så förväntar de sig att vi ska gå igenom med de få saker de tycker agtt vi ska se till att förbättra. Dom är så jävla korkade.

2009-04-28 @ 12:19:23

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0