Blogmania

Ja, då har man haft fullt upp igen!! -.-
Precis när man tänker starta om sin blogg och lovar att man ska vara aktiv; då händer ALLT på samma gång!! Suck... Men nu är jag "äntligen" tillbax, saknat mig? Inte mycket som har hänt senaste tiden...

Fredag:
Hmm... Vad hände då? A juste! Inget.... -.-

Lördag:
Nörda sig framför TVn medans man spelar Animal Crossing: Let's Go To The City! Enligt mig: Jättekul spel!! :D Enligt en viss person som recenserade spelet i senaste kp: URTRÅKIGT!! Vem är med mig på att det är kul?? :D *räcka upp handen* JAG!! JAG!! JAG!!

Söndag: Gissa vad? Animal Crossing!! :D Och sedan simmade jag på kvällen... Vi fick hoppa från trampolinerna de sista 10 minuterna!! :d Elina hoppade från högsta :O  Den är 3m hög och jag som knapp vågade hoppa från lägsta!! xD

Måndag: Inget spec under dagen... Men sen gick jag och Pappa på bio!! :D "The boat that rocked" DEN VAR ÜBERBRA!! :D Jag grät på slutet; sorgligt. Men sedan förvandlades det till glädjetårar. OCh sedan sorge tårar och sedan glädje tårar!! :D Jag ger den  (converse logor) utav 5 möjliga!! :D

Och idag hände inget särskillt... :/

Ja, det var nog allt för mig... KAM PÅ ER!! :D



P.S. Glöm inte kolla in min bdb! D.S.


Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0